onsdag 25 september 2013

Min lediga dag


Nä det är inte min lediga dag, jo från mitt jobb som administratör ja, helt rätt..I

Min lediga dag är avsatt för att jobba med min firma, min dröm som jag har och hoppas kunna njuta mer av framöver.. För det gör jag, njuter av att jobba med andra människors utveckling!! Det är då tiden både står stilla och flyger iväg…

På min lediga dag (som flera kallar den även jag ) och det behöver jag ändra på!! Min firmadag ska den heta numera så fort någon frågar och även när jag pratar om den!

Den här dagen är vikt till mig och min firma, det blir såklart en hel del administration, planering av klienters program och även att hålla igång de kontaktnät jag har så att min dröm kan bli mer av en verklighet! Jag ägnar även dagarna till inläsning av litteratur som en del av min egna fortbildning.

Hur jag hamnade här??  Lovar att berätta om den resan inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar